Від аури твору до уявного музею: проблема копії та оригіналу твору мистецтва
Ключові слова:
аура, Вальтер Беньямін, цифровий музей, уявний музей, музей без стін, Андре Мальро
Анотація
У статті проаналізовано поняття аура твору мистецтва, запропоноване Вальтером Беньяміном. Авторка з’ясовує подальший розвиток цього терміну, зокрема у працях Андре Мальро, Адама Лоу та Бруно Латура. Важливими для розуміння концепції стають терміни копія та оригінал твору. Бруно Латур та Адам Лоу розглядають копію не як похідне від оригіналу, що лише фрагментарно зберігає значення і роль, а як плідну територію для новацій. Зрештою, зроблено висновок про зв’язок концепції аури твору мистецтва, уявного та цифрового музеїв.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Переглядів анотації: 90 Завантажень PDF: 60
Опубліковано
2024-04-30
Як цитувати
Качковська, Я. (2024). Від аури твору до уявного музею: проблема копії та оригіналу твору мистецтва. Старожитності Лукомор’я, (2), 109-118. https://doi.org/10.33782/2708-4116.2024.2.265
Номер
Розділ
Новітні часи
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.